Gyakori kérdések

Fizetés

Igen. Minden esetben elektronikus számlát állítunk ki a vásárlásról, amely a rendeléskor megadott e-mail címre fog megérkezni miután átadtuk csomagodat a futárszolgálatnak.

A számla minden hatályos jogszabálynak megfelel.

Időnként előfordul, hogy a rendszer kiléptet, ennek több oka is lehet. Az egyik leggyakoribb az időtúllépés. Arra kérünk, hogy fizetési adataidat (kártyaszám, stb.) készítsd elő, és próbáld újra a fizetést bármiféle megszakítás nélkül. Ha még így is kiléptet a rendszer, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk megoldani a problémát!

Webáruházunkban jelenleg bankkártyás fizetéssel és utánvétellel vásárolhatsz.

Utánvét esetén

  • Az MPL csomagautomatánál kizárólag bankkártyával, futárainál készpénzzel is fizethetsz
  • A postákon, valamint a postapontokon készpénzzel és bankkártyával is tudsz fizetni
  • Az Foxpost és Packeta csomagautomatáinál bankkártyával, futárainál készpénzzel is tudsz fizetni
  • GLS csomagponton kizárólag bankkártyás fizetés lehetséges

Az utánvétkezelés díja 490 forint.

Rendelés

Amennyiben elakadtál a rendelésed során vagy hibába ütköztél, próbáld meg ujraindítani a böngésződet. Amennyiben ez sem oldja meg a problémát, úgy kérlek keress minket az info@skynoa.hu e-mail címen. Sokat segít, ha elküldöd nekünk a hibát képernyőképként, így egyszerűbb lesz azt azonosítanunk.

Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál logisztikai partnerünktől e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@skynoa.hu e-mail címen.

Amennyiben extra termék(ek)et rendelnél, úgy annak az árát utánvételes vásárlás esetén egyszerűen hozzáadjuk az utánvét összegéhez, bankkártyás fizetés esetén pedig e-mailben küldünk egy linket, amin keresztül ki tudod fizetni a különbözetet.

Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, úgy módosításra sajnos nincs lehetőség. A plusz termék(ek)et új rendelésben tudod megrendelni.

Ha a rendelésed leadása után nem kaptál visszaigazoló e-mailt, előfordulhat, hogy félre csúszott valami a rendszerünkben vagy hibásan adtad meg e-mail címed.

Ha pár óra elteltével se érkezne meg a visszaigazoló e-mail, jelezd felénk az info@skynoa.hu e-mail címen, mert a futárszolgálat által küldött tájékoztatás is a megadott e-mail címre fog érkezni.

Szállítás

Jelenleg az alábbi szállítási költségekkel és idővel tudsz számolni:

  • MPL házhozszállítás: 2.490 Ft
  • MPL csomagpont, postapont, automata: 1.590 Ft
  • Foxpost házhozszállítás: 2.290 Ft
  • Foxpost/Packeta csomagpont vagy automata: 1.390 Ft
  • GLS automata: 1790 Ft

A csomagot legkésőbb a rendelés másnapján átadjuk a kiválasztott futárszolgálatnak, általában az érkezési idő 2-4 nap.

Az utánvétkezelés díja: 490 Ft

19.990 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES a szállítás.

Rendelésedet kérheted:

  • MPL házhozszállítással
  • MPL csomagpontra vagy postapontra
  • Foxpost házhozszállítással
  • Foxpost/Packeta csomagpontra vagy automatába
  • GLS automatába

Amennyiben ritkán vagy otthon, akkor 2 dolgot tudunk javasolni:

  • Egyrészt rendelésedet kérheted többezer MPL vagy Foxpost/Packeta csomagautomatába, illetve posta és postapont egyikébe.
  • Másrészt csomagodat rendelheted a munkahelyedre is, illetve meghatalmazásoddal bárki átveheti helyetted.

Az írásbeli meghatalmazáshoz szükséges sablont innen töltheted le.

Jelenleg még nincs lehetőség a személyes átvételre, de dolgozunk rajta!

Itt találod a leggyakrabban előforduló kérdéseket. Kérlek amennyiben bármi egyéb információra lenne szükséged, úgy keress minket az info@skynoa.hu e-mail címen vagy a "kapcsolat" menüpont alatt - igyekszünk 24 órán belül válaszolni.