Gyakori kérdések
Fizetés
Igen. Minden esetben elektronikus számlát állítunk ki a vásárlásról, amely a rendeléskor megadott e-mail címre fog megérkezni miután átadtuk csomagodat a futárszolgálatnak.
A számla minden hatályos jogszabálynak megfelel.
Időnként előfordul, hogy a rendszer kiléptet, ennek több oka is lehet. Az egyik leggyakoribb az időtúllépés. Arra kérünk, hogy fizetési adataidat (kártyaszám, stb.) készítsd elő, és próbáld újra a fizetést bármiféle megszakítás nélkül. Ha még így is kiléptet a rendszer, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk megoldani a problémát!
Webáruházunkban jelenleg bankkártyás fizetéssel és utánvétellel vásárolhatsz.
Utánvét esetén
- Az MPL csomagautomatánál kizárólag bankkártyával
- A postákon, valamint a postapontokon készpénzzel és bankkártyával is tudsz fizetni
- Az Foxpost és Packeta csomagautomatáinál bankkártyával, futárainál készpénzzel is tudsz fizetni
Az utánvétkezelés díja 490 forint.
Rendelés
Amennyiben elakadtál a rendelésed során vagy hibába ütköztél, próbáld meg ujraindítani a böngésződet. Amennyiben ez sem oldja meg a problémát, úgy kérlek keress minket az info@skynoa.hu e-mail címen. Sokat segít, ha elküldöd nekünk a hibát képernyőképként, így egyszerűbb lesz azt azonosítanunk.
Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál logisztikai partnerünktől e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@skynoa.hu e-mail címen.
Amennyiben extra termék(ek)et rendelnél, úgy annak az árát utánvételes vásárlás esetén egyszerűen hozzáadjuk az utánvét összegéhez, bankkártyás fizetés esetén pedig e-mailben küldünk egy linket, amin keresztül ki tudod fizetni a különbözetet.
Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, úgy módosításra sajnos nincs lehetőség. A plusz termék(ek)et új rendelésben tudod megrendelni.
Ha a rendelésed leadása után nem kaptál visszaigazoló e-mailt, előfordulhat, hogy félre csúszott valami a rendszerünkben vagy hibásan adtad meg e-mail címed.
Ha pár óra elteltével se érkezne meg a visszaigazoló e-mail, jelezd felénk az info@skynoa.hu e-mail címen, mert a futárszolgálat által küldött tájékoztatás is a megadott e-mail címre fog érkezni.
Szállítás
Természetesen, amennyiben a futárnak és a kiszállítást végző cégnek célzol megjegyzést, úgy átadjuk ezt számukra.
Jelenleg az alábbi szállítási költségekkel és idővel tudsz számolni:
- MPL házhozszállítás: 2.490 Ft
- MPL csomagpont, postapont, automata: 1.490 Ft
- Foxpost/Packeta csomagpont vagy automata: 1.290 Ft
- Foxpost házhozszállítás: 2.490 Ft
A csomagot legkésőbb a rendelés másnapján átadjuk a kiválasztott futárszolgálatnak, általában az érkezési idő 2-4 nap.
Az utánvétkezelés díja: 490 Ft
24.990 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES a szállítás.
Rendelésedet kérheted:
- MPL házhozszállítással
- MPL csomagpontra vagy postapontra
- Foxpost házhozszállítással
- Foxpost/Packeta csomagpontra vagy automatába
Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál logisztikai partnerünktől e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@skynoa.hu e-mail címen és átírjuk a rendszerben az adatokat.
Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, akkor a választott futárszolgálattól kapott e-mail-ben szereplő linken keresztül végezheted el a kívánt módosításokat.
Ha nem találsz ilyen linket, akkor azt javasoljuk, hogy csak egyszerűen hívd fel a futárszolgálatot, vagy a csomagodat kézbesítő futárt az e-mailben szereplő telefonszámon.
Amennyiben ritkán vagy otthon, akkor 2 dolgot tudunk javasolni:
- Egyrészt rendelésedet kérheted többezer MPL vagy Foxpost/Packeta csomagautomatába, illetve posta és postapont egyikébe.
- Másrészt csomagodat rendelheted a munkahelyedre is, illetve meghatalmazásoddal bárki átveheti helyetted.
Az írásbeli meghatalmazáshoz szükséges sablont innen töltheted le.
Jelenleg még nincs lehetőség a személyes átvételre, de dolgozunk rajta!
Garancia és jótállás
A termék visszaküldése után vállaljuk, hogy a termék visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszautaljuk a termék vételárát a megjelölt bankszámlaszámra.
- Vedd fel velünk a kapcsolatot az info@skynoa.hu e-mail címen. Tárgy: Termék visszaküldése, teljes neved
- Válasz e-mailben fogsz kapni egy megerősítést a részletekről.
A visszaküldés a saját költségeden történik.
Skynoa™ SmartClean Pro arcápoló készülék esetében 14 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk. Amennyiben nem lennél maradéktalanul elégedett a termékkel, úgy visszafizetjük a vételárát vagy kicseréljük neked. Fontos, hogy a terméket sértetlen állapotban és a saját dobozában küldd vissza részünkre.
Kozmetikai termékeink esetében csak bontatlan csomagolás esetén tudsz élni a 14 napos pénzvisszafizetési garanciával.
Skynoa™ SmartClean Pro arcápoló készülék esetében a törvényi előírások szerint 1 év jótállást biztosítunk. Kérlek bármilyen probléma esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az info@skynoa.hu e-mail címen.
Skynoa™ SmartClean Pro arctisztító készülék
Igen, a készülék kíméletesen működik, érzékeny bőrre is alkalmas. Javasoljuk, hogy első használat előtt végezz bőrpróbát, és mindig alacsonyabb fokozattal kezdj.
Egy teljes arckezelés kb. 5–10 percet vesz igénybe. Napi használat esetén ez bőven elég a hatékony tisztításhoz és bőrápoláshoz.
Bármilyen habzó vagy gél állagú arctisztítóval használható. Próbáld ki az általunk forgalmazott Skynoa™ arctisztító Mousse-t.
A meleg funkció segíti a bőr mélyebb rétegeinek tisztítását, megnyitja a pórusokat, és fokozza a vérkeringést. Ideális arctisztításhoz vagy krémek, szérumok hatóanyagainak jobb felszívódásához.
A hideg funkció összehúzza a pórusokat, nyugtatja a bőrt, csökkenti a duzzanatot (pl. szemkörnyéken) és segít a bőrfeszesítésben. Különösen hatásos a reggeli rutinodnál.
Igen, a készülékre 1 év jótállást és 14 nap visszaküldési garanciát vállalunk.
Teljesen vízálló, így bátran használhatod zuhanyzás vagy fürdés közben is.
Skynoa™ arctisztító Mousse
Igen, a mousse tökéletesen alkalmas a Skynoa arctisztító és masszázskészülékkel való használatra is. Habos állaga kíméletes a készülék fejéhez, és segíti a hatékony tisztítást.
A mousse minden bőrtípusra megfelelő, beleértve a száraz, zsíros, kombinált és érzékeny bőrt is. Gyengéden tisztít anélkül, hogy kiszárítaná vagy irritálná a bőrt.
A mousse válogatott, bőrbarát összetevőkből készült:
-
Gyengéd tisztító hatóanyagok: mint a Sodium Cocoyl Glycinate, Decyl Glucoside és Cocamidopropyl Betaine – ezek alaposan, mégis kíméletesen távolítják el a szennyeződéseket.
-
Hidratálók és bőrnyugtatók: mint a Panthenol (B5-provitamin), Propanediol és Pentylene Glycol.
-
Hámlasztó komponens: gyengéd mandulasav (Mandelic Acid), amely elősegíti a bőr megújulását irritáció nélkül.
-
Növényi kivonatok: mint a Portulaca Oleracea, Biota Orientalis és Chrysanthellum Indicum, melyek segítenek nyugtatni az irritált vagy érzékeny bőrt.
-
Antioxidáns védelem: Tocopheryl Acetate (E-vitamin) támogatja a bőr természetes védőrétegét.
A termék parabénmentes, alkoholmentes és nem tartalmaz mesterséges színezékeket vagy illatanyagokat, így érzékeny bőrre is biztonságosan alkalmazható.