Gyakori kérdések
Fizetés
Igen. Minden esetben elektronikus számlát állítunk ki a vásárlásról, amely a rendeléskor megadott e-mail címre fog megérkezni miután átadtuk csomagodat a futárszolgálatnak.
A számla minden hatályos jogszabálynak megfelel.
Időnként előfordul, hogy a rendszer kiléptet, ennek több oka is lehet. Az egyik leggyakoribb az időtúllépés. Arra kérünk, hogy fizetési adataidat (kártyaszám, stb.) készítsd elő, és próbáld újra a fizetést bármiféle megszakítás nélkül. Ha még így is kiléptet a rendszer, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk megoldani a problémát!
Webáruházunkban jelenleg bankkártyás fizetéssel és utánvétellel vásárolhatsz.
Utánvét esetén
- Az MPL csomagautomatánál kizárólag bankkártyával, futárainál készpénzzel is fizethetsz
- A postákon, valamint a postapontokon készpénzzel és bankkártyával is tudsz fizetni
- Az Foxpost és Packeta csomagautomatáinál bankkártyával, futárainál készpénzzel is tudsz fizetni
- GLS csomagponton kizárólag bankkártyás fizetés lehetséges
Az utánvétkezelés díja 490 forint.
Rendelés
Amennyiben elakadtál a rendelésed során vagy hibába ütköztél, próbáld meg ujraindítani a böngésződet. Amennyiben ez sem oldja meg a problémát, úgy kérlek keress minket az info@skynoa.hu e-mail címen. Sokat segít, ha elküldöd nekünk a hibát képernyőképként, így egyszerűbb lesz azt azonosítanunk.
Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál logisztikai partnerünktől e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@skynoa.hu e-mail címen.
Amennyiben extra termék(ek)et rendelnél, úgy annak az árát utánvételes vásárlás esetén egyszerűen hozzáadjuk az utánvét összegéhez, bankkártyás fizetés esetén pedig e-mailben küldünk egy linket, amin keresztül ki tudod fizetni a különbözetet.
Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, úgy módosításra sajnos nincs lehetőség. A plusz termék(ek)et új rendelésben tudod megrendelni.
Ha a rendelésed leadása után nem kaptál visszaigazoló e-mailt, előfordulhat, hogy félre csúszott valami a rendszerünkben vagy hibásan adtad meg e-mail címed.
Ha pár óra elteltével se érkezne meg a visszaigazoló e-mail, jelezd felénk az info@skynoa.hu e-mail címen, mert a futárszolgálat által küldött tájékoztatás is a megadott e-mail címre fog érkezni.
Szállítás
Jelenleg az alábbi szállítási költségekkel és idővel tudsz számolni:
- MPL házhozszállítás: 2.490 Ft
- MPL csomagpont, postapont, automata: 1.590 Ft
- Foxpost házhozszállítás: 2.290 Ft
- Foxpost/Packeta csomagpont vagy automata: 1.390 Ft
- GLS automata: 1790 Ft
A csomagot legkésőbb a rendelés másnapján átadjuk a kiválasztott futárszolgálatnak, általában az érkezési idő 2-4 nap.
Az utánvétkezelés díja: 490 Ft
19.990 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES a szállítás.
Rendelésedet kérheted:
- MPL házhozszállítással
- MPL csomagpontra vagy postapontra
- Foxpost házhozszállítással
- Foxpost/Packeta csomagpontra vagy automatába
- GLS automatába
Amennyiben ritkán vagy otthon, akkor 2 dolgot tudunk javasolni:
- Egyrészt rendelésedet kérheted többezer MPL vagy Foxpost/Packeta csomagautomatába, illetve posta és postapont egyikébe.
- Másrészt csomagodat rendelheted a munkahelyedre is, illetve meghatalmazásoddal bárki átveheti helyetted.
Az írásbeli meghatalmazáshoz szükséges sablont innen töltheted le.
Jelenleg még nincs lehetőség a személyes átvételre, de dolgozunk rajta!